Intrebari Frecvente
Transportul este GRATUIT pentru comenzi de peste 200 lei!
1. Pe langa pretul afisat pe pagina produsului, se plateste suplimentar pentru personalizare?
R. Nu! Pretul afisat pe site include personalizarea produsului conform comenzii dvs. Singurul cost suplimentar care apare este cel al transportului, care poate varia in functie de firma aleasa de dvs. pentru a va transporta coletul pana la destinatie.
2. Pot vedea o simulare a graficii care urmeaza sa fie utilizata pentru personalizarea cadourilor comandate, inainte de a mi se trimite coletul?
R. Da! Specificati va rog in rubrica de observatii din finalul cosului de cumparaturi acest lucru, iar in momentul in care comanda dvs. este procesata, veti primi un e-mail cu grafica propusa de noi, pe care o ajustam conform sugestiilor dvs. pana ajungem la rezultatul dorit. Personalizarea produselor se va face doar dupa ce avem ok-ul din partea dvs.
3. Pot primi coletul in ziua in care efectuez comanda?
R. Nu! Livrarea cadourilor se face cu firme de curierat, transportul acestora catre destinatiile de pe teritoriul Romaniei necesitând minim 24 de ore.
4. Imi puteti trimite coletul in ziua in care efectuez comanda?
R. Nu! Cadoria.ro comercializeaza cadouri care implica personalizarea. Comanda dvs. va trece prin mai multe departamente pana in momentul in care va fi gata de livrare. Realizarea graficii pentru personalizare (conform solicitarilor din comanda dvs.), obtinerea ok-ului de executie din partea clientului, personalizarea in atelierul Cadoria, ambalarea coletului si transmiterea acestuia catre firma de curierat cu care se va realiza transportul, sunt cateva motive pentru care este practic imposibil sa finalizam o comanda in ziua in care o primim. Exista totusi exceptii in situatiile de extrema urgenta. In aceste situatii va rugam sa va adresati unui consultant Cadoria, la numarul de telefon 0768 678 678.
5. Pot comanda cadouri personalizate din afara granitelor Romaniei si sa fie trimise la o destinatie din Romania?
R. Da! Puteti efectua astfel de comenzi, insa va trebui sa specificati datele de identificare valide ale destinatarului. Contactati va rog un consultant Cadoria la numarul de telefon +4 0768 678 678, pentru a va comunica procedura de urmat in astfel de situatii.
6. Se poate plati online, cu cardul?
R. Da! Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în
condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele
VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod
CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează
datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată
către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de
schimb al băncii dumneavoastră.
Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului platitor ca si 'Cadoria'.